Project

Ieder kwartaal komen de digital afdelingen van Airfrance en KLM bij elkaar voor een tweedaags Program Increment event. Tijdens dit Program Increment event plannen ze zogeheten sprints. Verder bepalen ze alle afhankelijkheden tussen de verschillende teams. De digital afdelingen van Airfrance en KLM zijn voorloper op deze nieuwe manier van projectmanagement binnen de bedrijven.

Airfrance KLM vroeg MIMEMA om dit Program Increment event op video vast te leggen. Na hun wensen en eisen gehoord te hebben deden wij een voorstel om de video naar een hoger niveau te tillen. Zodoende stelden wij voor om een duidelijke verhaal lijn aan te brengen. Daarnaast bepaalden we, in overleg, wie er aan het woord moest komen en wat voor informatie deze personen zouden moeten delen.

Het was een last minute klus en er was vrij weinig tijd qua voorbereiding in de aanloop naar het event. Desondanks zijn we zeer tevreden met het eindresultaat. De video van dit Progam Increment event word gebruikt voor interne communicatie binnen Airfrance KLM.

Wat Wij Deden

Concept, Regie, Film, Montage

Terug naar overzicht